2016. április 20., szerda

Ötödik fejezet

Még nem tudom majd az idő múlásával kiderül.
-Mi a neved?- kérdezi -Jessica Russo.
Neked? -Emma Parker -
Szép név.
Majd bejött a főiskola igazgatója.
-Sziasztok gyerekek! Köszöntöm az új diákokat nálunk!
Emma megpaskolta a lábam. Úgy tettem mintha leesett volna a ceruzám, hogy megnézzem mit akar. Lehajoltam, majd láttam hogy egy papírt szorongat a kezébe. Gondoltam biztos üzenni akar, ezért elvettem a papír darabot. Az állt a levélben, hogy órák után menjünk el kávézni. Nem vagyok az nagy levelezős lány, szóval megpaskoltam a hátát és a fülébe súgtam, hogy jólvan. Nem sokkal utánna kicsengettek. Hátra fordult Emma, majd igy szólt.
- 3-kor az Express kávézóban jó?-kérdezi

- Jó - mondtam mosolyogva
Teltek- múltak az órák, majd kicsengettek az utolsó óráról is. Mentem volna a a hotelbe mire eszembe jutott, hogy Emma vár valami Express kávézóban. Elindultam, majd a sarkon meg is láttam a kávézot. Bementem, és az ajtóban látom, hogy Emma valami nagyon helyes sötétbarnás feketés hajú sráccal üldögél. Eszméletlen jól nézett ki. Fogtam magam és oda mentem hozzájuk.
-Sziasztok!
-Sziaa Jess! Bemutatom Jawadd-ot.

-Hello - köszönt a sötétbarna szemű srác.
Leültem Emmáékkal szembe, majd jött a pincér. 3 koffeinmentes kávét rendeltünk.
-Hogy-hogy ebbe a suliba jöttél Jess?- kérdezte Emma.
-Nagyon régóta szeretnék ebbe a suliba jönni, anyum is idejárt és gondolkodtam, megpróbálom akkor.
-Értem. Mire Jawadd mgszólalt:
-Én megyek! Szia szerelmem! köszönt el Emmátol. Úristen! Ha megtudta volna miket mondok a barátjáról magamba, megölne. Miután megpuszilta Jawadd Emmát, majd felém fordult.
-Szia Jess, örültem a találkozásnak, remélem még látjuk egymást!
-Szia! Remélem én is.
Annyit beszéltem Emmával, hogy elment az idő tehát mennem kellet. - Emma, nekem most mennem kell. - Öhm oké. Mielőtt elmész megkérdezhetem, hogy holnap nem érsz rá?
-De igen - bólogattam.
-Elmehetnénk moziba - mondta mosolyogva. -Jólvan. -Akkor holnap!.
-Szia!
-Szia! Majd kisétáltam a kávézóból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése