2016. április 17., vasárnap

Első fejezet



-Az életem nagy útan halad most.
Nem rég iratkoztam be egy főiskolába, ahol nem sokára ki jön az eredmény hogy, felvettek-e.
Nagyon félek. A főiskola messze van az otthonomtol, igy egyedül kell Nem Yourkba utaznom Lonndonból.
Egy szállodába fogok lakni, egyes egyedül, Nem nagyon hiszem magamról hogy készen állok az egyedüli életre, hisz még csak 16 éves vagyok.
Laber amibe tudd, segit. Nagyon szeretem mert mindim melettem áll.


De a fóiskola minden egyes másodpercében, nem lehet velem. Ami azért kicsit elszomorit.
Termésetesen el akarok utazni, de csak reménykedni tudok hogy felvesznek-e annyi sok diák közül.
Nem rég fejeztem be, a reggelit, és a szobámhozz veszem az irányt. Egy kis sororzatott nézek, mert még reggel van, és hulla fáradt vagyok.
Késöbb amikor megnéztem a kedvenc sorozatom pár részét, erőt veszek magamon, és feltápászkodom az ágyból a fürdőszobáig.
Bele néztek a tükörbe és látom, a sötétség álom kerikáit a szemeim körül, este nem nagyon tudtam aludni, a főiskolai eredményeim miatt.
A sötét karikákat megprobállom eltüntettni, egy kis puderrel, Nem sokkal mert nem vagyok az a nagy smink barát.
Kentem egy kis púdert a szemem alá, máris jobban nézek ki, felkentem egy kis szempilla spirált is, a biztonság kedvéért.
Hallom a fürdőszobáig hogy anyum sir, felkeltette a figyelmem.
Valyon miért sir? Nem vettek fel?
Nem volt időm gondolkodni, gyorsan leszaladtam a lépcsőn, majd siettem a konyháhozz.
Látom hogy anyum a számitógép elött sir, Ez már csak az eredményeim miatt lehetnek.
Kicsit szomorúan, de sietve odamentem anyumhozz.
Megkérdezem ilyedt hangon hogy mi a baj?
Majd megölel és a fülembe súgja hogy büszke vagyok rád Jess.
Ebből már kezdten sejteni hogy mi a helyzet, kérdő nézéssel nézek rá, és vesz egy nagy levegőt és elmondja hogy felvettek a főiskolába.


Annyira örültem hogy ugrándozzva sikitottam. Anyumnak megköszöntem, amit az imént mondott, és gyorsan felszaladtam a szobámba, és felhivtam Labert-et.
Kettöt csenget és felvette,
-Halo?
-Szia itt Jessica.
-Szia szépségem!
legszivesebben veszekedni kezdtem volna vele, amiért szépségnek szólitott. De annyira örülök hogy belesikitottam a telefonba.
-történt valami?
-Igen felvettek a Főiskolába. mondtam öröm hangon a telehonba.
-Nagyon gratulállok Jess, Tudtam hogy sikerülni fog!
-Köszönöm Labert, Igen sikerült és nem hiszem el.
-ügyes vagy!
-Köszönöm, de most megyek Szia!
-Szia szerelmem!
Majd letettem, aztán bejött anyum, hogy közölje velem, hogy pakoljak be a holnapi indulásra, és utánna mennyünk el ebédelni.
Gyorsan és boldogan intettem neki hogy oké, és kiment a szobából.
Elővettem egy vörös nagy bőröndött, és pár ruhadarabott beletettem.
Nem nyitott polot, mert nem szeretem az olyan polókat amiben kilátszik a derkoltázsom.
Beletettem a bőröndbe a kedvenc könyvemet is, hogy tujak mit csinálni majd abban a nagy szállodában.
Ezután bementem a fürdőszobába, hogy letusoljak majd egy kis ajak rúzst kenjek az ajkaimra.
Amikor befejeztem a fürdőben a készülődést, Ki válaszottam egy zárt de szép ruhát, amibne elmegyek vacsorázni anyummal.
A hajam kivettem a kontyból, majd kifésültem.
Majd ezután felvettem egy elegáns cipőt, és lemetem anyumhozz a szobába.
De ő már készen állt az indulásra, és az ajtó elött várt rám.
-Azt hittem már soha nem érsz ide, Jess (mondta vicces hangon)
Én is elmosolyodtam azon amit mondott, majd elindultunk.


1 megjegyzés: